Upišite se u bazu

Search
Close this search box.

Priznanja najzaslužnijim obrtnicima

Nagrađeni Slavica Ecimović, Miloš Dekleva i Zoran Rupčić. Uz njih, koji su dobitnici ovogodišnje nagrade za životno djelo, nagradu “Vrijedne ruke”, koja se dodjeljuje obrtnicima sa namjanje 20 godina obrtničkog statusa, dobili su Duško Jeličić, Dean Barac, Ivan Brnelić, Slavko Brozović i Andrija Vladić. Pročitaj cijeli tekst na ovom linku.
Izvor: Novi List, autor: Orjana Antešić

Povezane novosti

Sastanak delegacije Veleposlanstva Republike Kosovo i suradnika sa predstavnicima Obrtničke komore Primorsko-goranske županije
Danas,  28. studenog 2024.godine u Obrtničkoj komori Primorsko-goranske županije održan je prijam delegacije Veleposlanstva Republike Kosovo na čelu sa veleposlanikom g. Martinom Berishajem, predstavnicom Ministarstva vanjskih i europskih poslova Republike Hrvatske, gđom. Erminom Lekaj Prljaskaj,  predsjednikom Vijeća Albanske manjine Primorsko-goranske županije, g. Gani Xharrahi te predsjednikom Zajednice Albanaca Primorsko-goranske županije, g. Gjergj Lekajem. Delegaciju su […]
Predstavnici ribara pri HOK-u na sastanku u Ministarstvu poljoprivrede, šumarstva i ribarstva
Najavljen 27. Susret ribara u Petrčanima 10.-12. listopada 2024. Predsjednik Hrvatske obrtničke komore Dalibor Kratohvil, predsjednik Ceha za ribarstvo i akvakulturu HOK-a Nedoklan i potpredsjednik Ceha Šunjić sudjelovali su na sastanku u Ministarstvu poljoprivrede, šumarstva i ribarstva s ostalim dionicima u ribarstvu na temu aktualnosti u sektoru, s ciljem unapređenja postojećeg stanja. Predstavnike svih segmenata […]
41 primjedba HOK-a na nove kurikulume: Učenje temeljeno na radu je ključ
Hrvatska obrtnička komora (HOK) je u postupku e-savjetovanja uputila 41 komentar na kurikulume za obrtnička zanimanja, pri čemu podržava uvođenje novih kurikuluma u sustav strukovnog obrazovanja i osposobljavanja te modernizaciju provedbe strukovnog obrazovanja, posebno isticanjem modularnog pristupa te jačanje segmenta učenja temeljenog na radu kao ključne komponente kvalitetnog strukovnog obrazovanja. Traženo je da se u […]