Upišite se u bazu

Search
Close this search box.

Priprema završnog obračuna za obrtnike paušaliste – najava online webinara

Priprema završnog obračuna za obrtnike paušaliste – najava online webinaraPozivamo Vas na besplatni webinar o pripremi završnog obračuna za obrtnike paušaliste koji će održati predsjednica Sekcije računovođa Hrvatske obrtničke komore Đurđica Mostarčić. 

Webinar će se održati u srijedu 22.12.2021. godine s početkom u 15:00 sati, a moći ćete ga uživo pratiti na službenoj Facebook stranici Hrvatske obrtničke komore. 

Povezane novosti

Sastanak delegacije Veleposlanstva Republike Kosovo i suradnika sa predstavnicima Obrtničke komore Primorsko-goranske županije
Danas,  28. studenog 2024.godine u Obrtničkoj komori Primorsko-goranske županije održan je prijam delegacije Veleposlanstva Republike Kosovo na čelu sa veleposlanikom g. Martinom Berishajem, predstavnicom Ministarstva vanjskih i europskih poslova Republike Hrvatske, gđom. Erminom Lekaj Prljaskaj,  predsjednikom Vijeća Albanske manjine Primorsko-goranske županije, g. Gani Xharrahi te predsjednikom Zajednice Albanaca Primorsko-goranske županije, g. Gjergj Lekajem. Delegaciju su […]
Predstavnici ribara pri HOK-u na sastanku u Ministarstvu poljoprivrede, šumarstva i ribarstva
Najavljen 27. Susret ribara u Petrčanima 10.-12. listopada 2024. Predsjednik Hrvatske obrtničke komore Dalibor Kratohvil, predsjednik Ceha za ribarstvo i akvakulturu HOK-a Nedoklan i potpredsjednik Ceha Šunjić sudjelovali su na sastanku u Ministarstvu poljoprivrede, šumarstva i ribarstva s ostalim dionicima u ribarstvu na temu aktualnosti u sektoru, s ciljem unapređenja postojećeg stanja. Predstavnike svih segmenata […]
41 primjedba HOK-a na nove kurikulume: Učenje temeljeno na radu je ključ
Hrvatska obrtnička komora (HOK) je u postupku e-savjetovanja uputila 41 komentar na kurikulume za obrtnička zanimanja, pri čemu podržava uvođenje novih kurikuluma u sustav strukovnog obrazovanja i osposobljavanja te modernizaciju provedbe strukovnog obrazovanja, posebno isticanjem modularnog pristupa te jačanje segmenta učenja temeljenog na radu kao ključne komponente kvalitetnog strukovnog obrazovanja. Traženo je da se u […]